Hidup ini penuh dengan suprise. Kekadang, apa yang tidak kita sangka, tidak kita minta itulah yang berlaku. Jangan dipersoalkan mengapa begitu, mengapa begini??? Kerana, perancanganNya Maha Hebat. Dia yang Maha Mengetahui segalanya.

Friday 14 February 2014

Macam Chipsmore Daaaaa~

Assalamualaikum wbt. ..

Hollaaaaaa. .huhiiihuiii. .haaa. .
Actually, aku bukanlah pendatang baru dalam blog nih. Cuma, aku selalu ja delete blog aku. haha. Aku pun don't know why la aku suke sangat buat blog, dah tu delete balik. kihkihkih. . Sesuailah kan dengan title post aku kat atas tu haa, macam chipsmore daaa. .

Eh, kebetulan pulak hari ni hari Jumaat. Mudah-mudahan berkat blog aku nih buat pada hari Jumaat. hihi. Sebut pasal hari Jumaat ni kan, dah tentula esok Sabtu. Bila tiba je hari Sabtu, teringat pulak dah dengan rancangan kegilaanku gitewww, haaa. Nak tau rancangan ape??? Of course la MASTERCHEF ALL STARS. Rindu aw, nk tengok rancangan uw. Aku punyalah minat kat sorang finalis ni. Name dia Arshad Zamir. haa. .Dia berbakat sangat taw. Pndai sangat masak. Untung makwe dia. Opsss, terlebih sudaa. haha. .
Anyway, aku harap adela come back diaorang tuh nanti. Tak sabar nak tengok lagi. Ariana Rose pun dah tamat dah. Eh, apa pulak kaitan???? Haaa, melalut dahhh.  Okey2. . For the 1st entry untuk blog yang ntah ke berapa ntah ni, tu ja yang aku nak share. haa. .jumpa lagi awww. .tatatitittutututu. ...




Ni la dia, finalis top 5 Masterchef All Stars ;)

2 comments:

  1. yuhuuu~ tu dia pminat Zamirr..hoho
    Jgn berangan sudah lah yerr...hihi

    ReplyDelete
  2. tu dia, tu dia, tu dia.. .hahaha. .peminat no.1 tuuu. . hahaha

    ReplyDelete